Feedback is cruciaal voor iedere ondernemer. Met feedback van klanten kun je je producten of dienstverlening optimaliseren. Met feedback van medewerkers zorgt ervoor dat ze productief en betrokken zijn.
Maar hoe zorg je er nu voor dat de klanten feedback geven? En hoe gebruik je de resultaten om continu te blijven verbeteren?
Roel Schellekens van Askemo weet hier alles van. Volgens hem gaat het niet om feedback vragen, maar om feedback ontvangen. Door op een kort-cyclische frequentie feedback te ontvangen ontdek je sneller sluimerende (negatieve) sentimenten en kun je makkelijker bijsturen. We hebben het gehad over het automatiseren van feedback, Customer success, Employee engagement en nog veel meer.
Luister hieronder de volledige aflevering.
Je kunt Roel hier vinden:

Author: Rebecca Belderok
https://innovatie.adapt.nl/over-ons/team/rebecca/ Het is mijn missie om zo veel mogelijk ondernemers en organisaties te helpen met het optimaliseren van (de impact van) hun strategie, vooral met betrekking tot hun online kanalen. Dat is ook de reden dat ik me heb gespecialiseerd in Content Marketing en Social Media Marketing. Ik ben er trots op dat ik bedrijven kan helpen om hun strategie naar het volgende level te tillen.
Innovatie staat nooit stil, vooral niet in de digitale wereld. Mijn ervaring ligt op het gebied van (interne) digitalisatie en het optimaliseren van de dienstverlening. Dit heb ik voornamelijk bij overheidsinstanties kunnen doen. Ik breng mensen graag samen om het meeste uit hen en het project te halen en op die manier samen het project tot een goed einde te brengen.
Bij Adapt Innovatie heb ik het naar mijn zin sinds dag 1. Doen waar je van houdt, met flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling. Hoe tof is dat?! In mijn vrije tijd ben ik een fanatieke bordspellenkoningin, ga ik graag wandelen in de natuur en probeer ik vaak buiten mijn comfortzone te treden.