Money Mindset. Over de boekhouding
We moeten het even hebben over de boekhouding. Niet een klusje waar de meeste ondernemers plezier aan beleven. Luister hier het verhaal van Leo over de boekhouding van jouw onderneming.
Lees verder!We moeten het even hebben over de boekhouding. Niet een klusje waar de meeste ondernemers plezier aan beleven. Luister hier het verhaal van Leo over de boekhouding van jouw onderneming.
Lees verder!Klantbeleving is het gevoel dat de klant heeft over een organisatie op basis van alle interacties die hij gehad heeft met die organisatie. Klantbeleving wordt ook vaak customer experience genoemd, afgekort CX. Een van de veel gebruikte instrumenten om de klantbeleving te verbeteren in organisatie is door eerst de klantreis in kaart te brengen d.m.v. Customer…
Lees verder!Dit is het verhaal van Herbs & Spices, een onderneming vol passie. Een jong en energiek bedrijf dat in een van de hardst getroffen branches werkzaam is, de horeca.
Lees verder!Organisaties die hun klant echt centraal stellen zijn winstgevender dan de concurrentie. Het onderscheid zit in het feit dat zij zich focussen op een concrete klantreis strategie.
Lees verder!Wanneer organisatie, team en individu samen komen. Ben jij up to the challenge om in deze tijden wendbaar te zijn?
Lees verder!We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.
Lees verder!We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.
Lees verder!We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.
Lees verder!We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.
Lees verder!Om tot een goede, en steeds betere klantreis te komen is het belangrijk om naar de feedback van je klanten te luisteren. Feedback vragen van de klant doen veel organisaties maar heel veel organisaties vergeten om hier een gesloten proces van te maken, een Closed Loop Feedback. Wat dit betekent voor je organisatie en hoe je dat precies doet, lees je hier.
Lees verder!