“We zijn niet vindbaar genoeg.”
“We zouden meer met social media moeten doen.”
“Waarom is onze webstore alleen in het Nederlands toegankelijk?”
Wellicht allemaal terechte punten… maar je kunt onmogelijk alle kanalen en tactieken ineens oppakken. Een goede digitale strategie stelt duidelijke prioriteiten.
Samen met jou maken we een realistisch plan dat past bij jouw bedrijf, klanten, visie en beschikbare middelen.
Een goede digitale strategie is het halve werk.
Dan blijft dus nog een andere helft over: de uitvoering. Zonder gerichte uitvoering is een plan maar een bestand dat ergens in een vergeten map staat.
Al bij het formuleren van de strategie letten we op de meetbaarheid en uitvoerbaarheid. Zodat de plannen uitvoerbaar en beheersbaar zijn. Eventueel kunnen wij ook zorgdragen voor de uitvoering in de vorm van onze online marketingdiensten.
Meer weten over hoe wij je van dienst kunnen zijn met het opstellen en/of uitvoeren van je digitale strategie? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek!