Business validatie helpt om je onderneming beter te begrijpen aan de hand van businessmodellen. Hierdoor kun je anticiperen op veranderingen in de wereld om je heen.

Business validatie gaat over vragen als:

  • ‘Doen we nog steeds de juiste dingen?’, en
  • ‘In hoeverre is ons huidige businessmodel toekomstbestendig?’

Samen met jou identificeren we aan de hand van ons model kansen om je klanten beter te bedienen, nieuwe doelgroepen aan te boren en hogere marges te realiseren. Zo kun je vol vertrouwen de toekomst in.

We doen dit onder andere in de vorm van laagdrempelige en betaalbare workshops.

Meer weten? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek of doe de test!

2-final

Artikelen over Business validatie

Mini-serie Kansen zien – Thuiswerken met Anne-Fleur

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Mini-serie Kansen zien – Thuiswerken met Laurens

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Klantfeedback serieus nemen?

Om tot een goede, en steeds betere klantreis te komen is het belangrijk om naar de feedback van je klanten te luisteren. Feedback vragen van de klant doen veel organisaties maar heel veel organisaties vergeten om hier een gesloten proces van te maken, een Closed Loop Feedback. Wat dit betekent voor je organisatie en hoe je dat precies doet, lees je hier.

lees meer

De eerste maand van de nieuwe Digital Projectmanager

Anne-Fleur, onze nieuwe Digital Projectmanager, stelt zich voor na haar eerste maand bij Adapt.

lees meer

Podcaster… ik? Grapje zeker?

Nooit overwogen om zelf een podcast te maken. Tot een collega mij een cursus aanraadde en sindsdien is het snel gegaan. Luister hier de pilotaflevering.

lees meer

Vijf tips als ook jij aan de slag gaat met Customer Journey mapping

Customer Journey Mapping is een belangrijke tool om goed te kunnen scoren op de klantervaring. Teamwork is hierbij erg belangrijk. Lees hier 5 tips over Customer Journey Mapping.

lees meer

Terug naar realistisch online recruitment

In recruitment is een tweedeling te zien. Oftewel via de oude manier, of op een disruptieve manier de markt bestormen. Dit kan anders! Dit moet anders!

lees meer

SEA Student Recruitment: Should universities be advertising on Google?

Search Engine Advertising (SEA) can be a useful student recruitment channel. But not all SEA campaign types are created equal. Are you burning your budget?

lees meer

ZP Trendrapport

Op 5 november hebben we in samenwerking met ABN AMRO het ZP Trendrapport gelanceerd. Lees hier de samenvattingen van de sprekers en download het rapport!

lees meer

Projectmanager: generalist zijn is ook een specialisme

Om het succesratio van (IT) projecten te verhogen zijn generalistische projectmanagers essentieel. Zij verbinden de vele expertises, belangen en personen.

lees meer

Adapt meetup: arbeidsmarkt 2020-2025

Het tekort aan talent is de komende jaren bedrijfsrisico nr. 1! Hoe blijf je als bedrijf in staat om de beste mensen aan te trekken?

lees meer

Content Marketing – hoe je kunt blijven creëren

Content blijven creëren vergt veel van het creatieve deel van het brein en op een gegeven moment heb je het idee dat de put droog staat. Lees hier hoe je kunt blijven creëren.

lees meer