Employer branding is no longer just a ‘nice to have’. More and more entrepreneurs are struggling to find the right employees and to connect with them.

To be sustainably successful as an employer on the labor market, a strong employer brand is essential.

With our approach we make visible and tangible how your organization distinguishes itself.

A strong employer brand requires more than just communication. HR, both the “hard” and the “soft” side, also plays an important role.

Do you want to know more about how you can work together to get your organization into the job market? We are happy to talk to you without obligation.

Eomployer branding model

Articles about Employer branding

Adapt Innovatie ontwikkelt nieuwe strategische leergang

Aankomend voorjaar start de leergang Strategie ontwikkeling en Toekomstbestendigheid van Adapt Innovatie. De vernieuwde leergang sluit nauw aan bij de ambitie van het  strategiebureau: zoveel mogelijk organisaties in Nederland in…

lees meer

17 vooruitstrevende AI tools

De afgelopen weken was iedereen helemaal in de ban van ChatGPT. Volgens vele is dit slechts de start. En dat is natuurlijk ook zo. AI gaat allerlei markten volledig transformeren.…

lees meer

‘Strategy-to-execution-gap’: de reden dat de strategie faalt

Meer dan 50% van de managers in het bedrijfsleven denken dat ze een strategie volgen die niet werkt. Meer dan 65 % van de grote bedrijven heeft naar eigen zeggen…

lees meer

Tips voor een succesvolle ochtendroutine

Bestaat jouw huidige ochtendroutine uit meerdere keren op de snooze knop te slaan en zo laat mogelijk opstaan? Daarna je ochtend gehaast beginnen, zonder ontbijt, je spullen bij elkaar pakken…

lees meer

AQ-assessments: hét instrument voor toekomstgerichte HR-professionals

Als HR-professional weet je dat het werk steeds verandert en dat het belangrijk is om je aan te passen aan deze veranderingen. Aanpassingsvermogen, of AQ, is het vermogen om snel…

lees meer

Kan jouw team constante verandering aan?

De wereld verandert voortdurend, en als DGA, directeur of manager weet je dat die veranderingen alles binnen jouw organisatie of markt kunnen beïnvloeden. Bijvoorbeeld je moet de strategie van de…

lees meer

Vijf strategische tips

Ga jij met je strategie aan de slag, wil je een nieuwe richting inslaan of je huidige strategische koers valideren? Dan hebben wij vijf tips voor een succesvolle strategie! Tip…

lees meer

ZP Trendrapport – 2022

De professional op zoek naar autonomie Voor de 9e keer onderzochten ABN AMRO en Adapt de wereld van de zp’er in Nederland. Dit heeft geleid tot een het ZP Trendrapport…

lees meer

Groeikracht aflevering 13: Gastvrijheid

Gastvrijheid is belangrijk voor je bedrijf of evenement. Je hebt immers maar 1 kans om een goede eerste indruk te maken. Maar toch wordt het weleens vergeten. Hoe dat komt,…

lees meer

De lessen die wij van Rugby kunnen leren!

Sportmetaforen zijn er genoeg in het zakelijk jargon, maar als het om leiderschapslessen gaat dan heeft rugby een aantal unieke kenmerken. Daarom ga ik in dit persoonlijke blog in op…

lees meer

Experience dimensies binnen de customer journey

In dit laatste artikel van de reeks – het proactief en persoonlijk inrichten van de customer journey – ligt de aandacht op het inzetten van de experience (beleving) dimensies binnen…

lees meer

Hoe blijf je als organisatie toekomstbestendig?

Hoe blijf je als organisatie toekomstbestendig?      Arbeidskrapte, de digitale transitie, oorlog in Oekraïne, hoge inflatie, grondstoffen tekort, hoge energieprijzen, gascrisis, stikstof problematiek, hoge brandstofprijzen, kredietcrisis, klimaatcrisis, oorlogsdreiging tussen de…

lees meer