Employer branding is niet langer slechts een ‘nice to have’. Steeds meer ondernemers hebben moeite om de juiste medewerkers te vinden en aan zich te verbinden.

Om als werkgever duurzaam succesvol te zijn op de arbeidsmarkt is een sterk werkgeversmerk essentieel.

Met onze aanpak maken we zichtbaar en tastbaar hoe jouw organisatie zich onderscheidt.

Een sterk werkgeversmerk vereist meer dan alleen communicatie. Ook HR, zowel de ‘harde’ als de ‘zachte’ kant, speelt een belangrijke rol.

Meer weten over hoe met je kunnen samenwerken om je organisatie scherp in de arbeidsmarkt te zetten? We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek.

Eomployer branding model

Artikelen over Employer branding

Up to the challenge? Wanneer organisatie, team en individu samen komen.

Wanneer organisatie, team en individu samen komen. Ben jij up to the challenge om in deze tijden wendbaar te zijn?

lees meer

Mini-serie kansen zien – Thuiswerken met Rebecca

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Mini-serie kansen zien – Thuiswerken met Niels

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Mini-serie Kansen zien – Thuiswerken met Anne-Fleur

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Mini-serie Kansen zien – Thuiswerken met Laurens

We kunnen het erover eens zijn dat het spannende tijden zijn die veel van ons vragen qua aanpassingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Ik kijk om me heen hoe iedereen zich settled in “het nieuwe normaal”. Gelukkig hoef je het niet allemaal alleen te doen.

lees meer

Klantfeedback serieus nemen?

Om tot een goede, en steeds betere klantreis te komen is het belangrijk om naar de feedback van je klanten te luisteren. Feedback vragen van de klant doen veel organisaties maar heel veel organisaties vergeten om hier een gesloten proces van te maken, een Closed Loop Feedback. Wat dit betekent voor je organisatie en hoe je dat precies doet, lees je hier.

lees meer

De eerste maand van de nieuwe Digital Projectmanager

Anne-Fleur, onze nieuwe Digital Projectmanager, stelt zich voor na haar eerste maand bij Adapt.

lees meer

Podcaster… ik? Grapje zeker?

Nooit overwogen om zelf een podcast te maken. Tot een collega mij een cursus aanraadde en sindsdien is het snel gegaan. Luister hier de pilotaflevering.

lees meer

Vijf tips als ook jij aan de slag gaat met Customer Journey mapping

Customer Journey Mapping is een belangrijke tool om goed te kunnen scoren op de klantervaring. Teamwork is hierbij erg belangrijk. Lees hier 5 tips over Customer Journey Mapping.

lees meer

Terug naar realistisch online recruitment

In recruitment is een tweedeling te zien. Oftewel via de oude manier, of op een disruptieve manier de markt bestormen. Dit kan anders! Dit moet anders!

lees meer

SEA Student Recruitment: Should universities be advertising on Google?

Search Engine Advertising (SEA) can be a useful student recruitment channel. But not all SEA campaign types are created equal. Are you burning your budget?

lees meer

ZP Trendrapport

Op 5 november hebben we in samenwerking met ABN AMRO het ZP Trendrapport gelanceerd. Lees hier de samenvattingen van de sprekers en download het rapport!

lees meer