Om als bedrijf je verhaal naar buiten te brengen, nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden is een goede online marketing strategie onontbeerlijk.

Scherpe strategische keuzes maken is niet eenvoudig. SEA, SEO, Facebook posts, Blogs, LinkedIn, Instagram, Twitter, banner advertenties, influencer marketing … het is slechts een greep uit de vele mogelijkheden. Een goede online marketing strategie maakt passende keuzes, zodat je de middelen hebt om die uit te voeren en zo je strategie tot leven te laten komen.

In onze ervaring is maatwerk hiervoor vereist. Sommigen bedrijven hebben behoefte aan strategisch advies en kunnen dat daarna prima zelf uitvoeren; voor anderen is juist de uitvoering het knelpunt. Wij bieden die ondersteuning die jij en jouw organisatie nodig hebben.

Met gecombineerd tientallen jaren aan ervaring in online marketing, krijgen wij dingen goed en snel gedaan.

Benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact op.

laptop en mok met 80/20 erop

Artikelen over Online marketing

Content Marketing – hoe je kunt blijven creëren

Content blijven creëren vergt veel van het creatieve deel van het brein en op een gegeven moment heb je het idee dat de put droog staat. Lees hier hoe je kunt blijven creëren.

Waarom je nú social media marketing moet gebruiken

Social media marketing is vaak iets dat er bij in schiet. ‘Ja, het is wel handig, maar er is geen tijd of budget voor’. In dit artikel legt Rebecca uit waarom je nú social media marketing moet gebruiken, in plaats van nog langer wachten.

Cursusmarketing in het Hoger Onderwijs: Wat maakt het bijzonder?

Of je nu studenten aan het werven bent voor een 3-jarige studie of een korte kookworkshop, de cursusmarketing is totaal anders dan de marketing van enig ander product. Hier zijn enkele redenen waarom: Wat je “verkoopt”, is in feite een investering. Dit betekent dat nadat een student zich aanmeldt, het nog lang duurt voordat het resultaat zichtbaar…

Bereik binnen 30 dagen meer studiekiezers

Het mooie van onderwijsmarketing vind ik dat het gericht is op de lange termijn. We richten ons niet alleen op “het verkopen van cursussen”- we willen de juiste student helpen om op de juiste plaats terecht te komen. Maar soms is het van belang om snel betere resultaten te behalen. En dat vraagt om een andere…