Verandervermogen is lastig tastbaar te maken, maar het is Tom Koppelman toch gelukt. Want hoe komt het nou dat het ene wel lukt en het andere niet? Meetbaar en zichtbaar maken dus! Dan kun je het objectiveren en verklaren!
Met meer dan 35 jaar ervaring is Tom in staat om complexe vraagstukken terug te brengen naar de essentie. Hij zag dat bedroevend weinig organisaties in staat waren om veranderingen succesvol door te voeren. Daarmee besloot hij zelf een methodiek uit te werken waarmee zoveel mogelijk organisaties hun verandervermogen op een effectieve manier kunnen meten en sturen.
Meer weten? Luister de hele aflevering op Spotify.

Author: Rebecca Belderok
https://innovatie.adapt.nl/over-ons/team/rebecca/ Het is mijn missie om zo veel mogelijk ondernemers en organisaties te helpen met het optimaliseren van (de impact van) hun strategie, vooral met betrekking tot hun online kanalen. Dat is ook de reden dat ik me heb gespecialiseerd in Content Marketing en Social Media Marketing. Ik ben er trots op dat ik bedrijven kan helpen om hun strategie naar het volgende level te tillen.
Innovatie staat nooit stil, vooral niet in de digitale wereld. Mijn ervaring ligt op het gebied van (interne) digitalisatie en het optimaliseren van de dienstverlening. Dit heb ik voornamelijk bij overheidsinstanties kunnen doen. Ik breng mensen graag samen om het meeste uit hen en het project te halen en op die manier samen het project tot een goed einde te brengen.
Bij Adapt Innovatie heb ik het naar mijn zin sinds dag 1. Doen waar je van houdt, met flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling. Hoe tof is dat?! In mijn vrije tijd ben ik een fanatieke bordspellenkoningin, ga ik graag wandelen in de natuur en probeer ik vaak buiten mijn comfortzone te treden.