Als ondernemer kom je voor keuzes te staan. De grootte van je bedrijf maakt niet uit, keuzes komen op je pad. Groot en klein. Altijd maar doen wat de rest doet of onorthodoxe keuzes maken? Cedric Muchall heeft daar vandaag wat licht op geschenen.
Men noemt hem Leider, Directeur, Grootaandeelhouder, CEO. Maar hij is vooral Cedric. Daar is er maar 1 van en daar zul je het mee moeten doen. We hebben het gehad over organiseren. Als je dan als ondernemer voor die T-splitsing staat, welke kant ga je dan op? Volg je de massa of ga je voor de onconventionele keuze? Volgens Cedric gaat het vooral om het handelen naar logica en liefde. Doe iets om een positieve invloed te hebben.
De grootste struggle van Cedric was het dealen met sceptici, zowel zakelijk als privé. Hoe hij daarmee is omgegaan en meer tips van Cedric kun je uitgebreid beluisteren in de podcastaflevering!
Cedric kun je hier vinden:

Author: Rebecca Belderok
https://innovatie.adapt.nl/over-ons/team/rebecca/ Het is mijn missie om zo veel mogelijk ondernemers en organisaties te helpen met het optimaliseren van (de impact van) hun strategie, vooral met betrekking tot hun online kanalen. Dat is ook de reden dat ik me heb gespecialiseerd in Content Marketing en Social Media Marketing. Ik ben er trots op dat ik bedrijven kan helpen om hun strategie naar het volgende level te tillen.
Innovatie staat nooit stil, vooral niet in de digitale wereld. Mijn ervaring ligt op het gebied van (interne) digitalisatie en het optimaliseren van de dienstverlening. Dit heb ik voornamelijk bij overheidsinstanties kunnen doen. Ik breng mensen graag samen om het meeste uit hen en het project te halen en op die manier samen het project tot een goed einde te brengen.
Bij Adapt Innovatie heb ik het naar mijn zin sinds dag 1. Doen waar je van houdt, met flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling. Hoe tof is dat?! In mijn vrije tijd ben ik een fanatieke bordspellenkoningin, ga ik graag wandelen in de natuur en probeer ik vaak buiten mijn comfortzone te treden.