Als ondernemer kom je voor keuzes te staan. De grootte van je bedrijf maakt niet uit, keuzes komen op je pad. Groot en klein. Altijd maar doen wat de rest doet of onorthodoxe keuzes maken? Cedric Muchall heeft daar vandaag wat licht op geschenen.
Men noemt hem Leider, Directeur, Grootaandeelhouder, CEO. Maar hij is vooral Cedric. Daar is er maar 1 van en daar zul je het mee moeten doen. We hebben het gehad over organiseren. Als je dan als ondernemer voor die T-splitsing staat, welke kant ga je dan op? Volg je de massa of ga je voor de onconventionele keuze? Volgens Cedric gaat het vooral om het handelen naar logica en liefde. Doe iets om een positieve invloed te hebben.
De grootste struggle van Cedric was het dealen met sceptici, zowel zakelijk als privé. Hoe hij daarmee is omgegaan en meer tips van Cedric kun je uitgebreid beluisteren in de podcastaflevering!
Cedric kun je hier vinden:

Author: Rebecca Belderok
https://innovatie.adapt.nl/over-ons/team/rebecca/ Ik heb Food en Business gestudeerd aan de HAN in Nijmegen. Gespecialiseerd in de zakelijke kant van de voedingsmiddelenindustrie, hield ik mij bezig met onder andere marketing, sales, inkoop, logistiek en supply chain. Tijdens mijn afstudeeropdracht heb ik me bezig gehouden met strategie ontwikkeling en online marketing wat ik erg interessant en leuk vond.
Bij Adapt Innovatie heb ik het naar mijn zin sinds dag 1. Doen waar je van houdt, met flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling. Hoe tof is dat?!
Ik geloof dat bedrijven meer met hun online kanalen kunnen doen. Dat is waarom ik heb gekozen me te specialiseren in Online Marketing en Social Media Marketing. Het is mijn missie om zo veel mogelijk bedrijven te helpen met het optimaliseren van hun strategie, vooral met betrekking tot hun online kanalen. Ik ben er trots op dat ik bedrijven kan helpen om hun strategie naar het volgende level kan tillen.
In mijn vrije tijd ben ik een fanatieke bordspellenkoningin, ga ik graag wandelen door de natuur en probeer ik mijn 3D-printer aan de praat te krijgen.